HTML

Kettlebell Életmód

Hogyan élem meg én a kettlebellt és hogyan tudom használni. Célom az erőnlét növelése, fogyás valamint inspirálni az újakat, tapasztalatot cserélni a haladókkal.

Friss topikok

Diéta

kbellfan 2011.12.03. 09:55

Sziasztok. Mint említettem korábban nem csak erősődni szeretnék hanem fogyni is. Volt egy rövid próbálkozásom a paleo-val de túl komplikált volt nekem, hogy minden nap főzni kell töbször is. Erre nincs időm egyszerűen. Maga az elmélete is kicsit homályos nekem de tény és való , hogy amíg csináltam valóban fogytam koplalás nélkül.  A rendelős kaja amit a cégnél eszünk (szitifúd) nem rossz átlag kajákra nézve  de ha valami egészségesebbet akarsz... Grill csirke vagy pulykamell fagyasztott zöldségből készült körettel.. brrrr. Miközben különböző kettlebell oldalak és blogok között szörföltem infóra vadászva talalákoztam ezzel a fogalommal: "harcosok étrendje".

Még csak ismerkedem vele de az elmélet dióhéjban: napközben koplalás max. gyümölcs és magvak, esetleg könnyű saláta. Este viszont hegyméretű kaját lehet tolni persze a klasszikus szénhidrátok (tészta, krumpli etc.) mellőzésével. Többet nem is akarok írni róla, atrágom magam a könyvön tesztelem pár hétig és meglátjuk. Rengeted infó elérhető a könyv magyarországi kiadója oldalán ill. a diéta honi "prófétaja" oldalán. Nem reklámozni akarom a módszert , én is csak ismerkedem vele. A legvonzóbb számomra a zsírpárnák elvesztése mellett a megnövekedett napközbeni energiaszint. Akik kipróbálták és használják szinte mind erről számolnak be, pörögnek mint állat. Meglátjuk..

Íme:

Harcosok étrendje Blog

Maga a könyv

Malackaraj Blog tesztje

 

Alapból szkeptikus vagyok de adok neki esélyt. A napközbeni koplalást nem tudom hogyan fogom bírni eléggé szeretek enni.. És az éhségérzet amit a legnehezebben viselek :). Szóval jó kis önteszt lesz mennyire erős az akaratom hehe. Nem túl erős azt elmondom , itt az idő fejleszteni. Ma kezdtem, az ebédem elrakom vacsorára , ebédre pedig tolok 4 almát + joghurt. A reggeli már jó ideje superfood turmix. Dr. Schulze Superfood mix 1 evőkanál + 1 banán + rizstej. Alapból sem vagyok nagy reggelizős. Ezzel eddig ki is húztam ebédig, és ezen nem is fogok változtatni. Azthiszem ideje lenne megcsinalni a képet hogyan is nézek ki aztán majd lehet villogni fél év múlva a "before / after" pocak vs. kockahas kombóval remélhetőleg...

 Az mindenestre biztató , hogy több kettlebelels arc is használja és mellesleg a könyv szerzője Ori Hofmekler így néz ki 56 évesen..

   

 

 

Próba indul, pár héten belül (ha kibírom) beszámolok milyen is sajat tapasztalatból.

Címkék: könyv edzés diéta fogyás harcosok kettlebell diet warriors étrendje

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rkbc.blog.hu/api/trackback/id/tr753431586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása