HTML

Kettlebell Életmód

Hogyan élem meg én a kettlebellt és hogyan tudom használni. Célom az erőnlét növelése, fogyás valamint inspirálni az újakat, tapasztalatot cserélni a haladókkal.

Friss topikok

Leveztés és nyújtás

kbellfan 2012.01.18. 12:48

strech.jpgNéhány példa videóval a nyújtásra és az edzés utáni levezetésre. Ezek legalább annyira fontosak mint maga az edzés. Így megelőzhetjük a különböző sérüléseket többek közt. Nem utolsósórban nagyon jól is esik egy edzés utáni nyújtás. Én meg szoktam "hengerelni" is ami egyrészt átmaszírozza a hátizmokat másrészt szépne kiropogtatja a hátamat is.

 

 

Az előnyök:

  • Segíti a tejsav kicsapódást (edzés utáni izomláz).
  • Megelőzni a késleltetett izomlázt.
  • Segít lenyugtatni a szívritmust normál "üzemmódba".
  • Csökkenti a szédülés/ájulás veszélyét edzés után amit az alsó végtagokba áramló vér okozhat.
  • Segít mentálisan is lenyugodni edzés után.

 A levezetés jó ha tartalmaz:

Lazább kardio edzést mint pl: laza kocogás ami segít lehűlni + eltávolítja a salakanygokat az izmokból.

5-10 perc nyújtás. Segíti az izmok rugalmasságát, helyreállítja az izomrostok mozgástartományát. Minden gyakorlatot tartani kell legalább 5-10 másodpercig.

Lehet opcionálisan hosszabb nyujtásokat is betenni a problémásabb (merevebb) izomcsoportoknál. Itt addig nyújtunk amíg a feszültség fel nem oldódik.

 

Az én bemelegítésemet / nyújtástmár leirtam itt.

Marianne bemelegítő és levezető videója (angolul):

 

 

 

 

 

Címkék: videó edzés bemelegítés kettlebell gyakorlatok nyújtás levezetés kettlebell tutorial

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://rkbc.blog.hu/api/trackback/id/tr13573438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.