HTML

Kettlebell Életmód

Hogyan élem meg én a kettlebellt és hogyan tudom használni. Célom az erőnlét növelése, fogyás valamint inspirálni az újakat, tapasztalatot cserélni a haladókkal.

Friss topikok

Update hamarosan.

kbellfan 2012.12.14. 15:13

Hello.

Idén nem sokat irtam ide ami nem jelenti , hogy abbahagytam volna az edzést. Sok minden történt , sok utazás közben meló, utzazás ezek keveréke.

Akarok akartam írni diétáról is. Le akarok dobni 8-10 kilót. Próbálkoztam a Harcosok Étrendjével de nem annyira ment úgyhogy feladtam talán nekifutok egyszer még. Edzés folyik tovább keményen mennek a snatch létrák erősen. "Kedvencem" a 10x10 es létra...

Mindenről írok részletesebben jobban bele akarok menni a kajálásba is, sokat kisérletezem kajákkal több mint kevesebb sikerrel. Még az is lehet a legjobban beváltakat megosztom :). Hamarosan!

Addig is Power to the people!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rkbc.blog.hu/api/trackback/id/tr584965449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása