HTML

Kettlebell Életmód

Hogyan élem meg én a kettlebellt és hogyan tudom használni. Célom az erőnlét növelése, fogyás valamint inspirálni az újakat, tapasztalatot cserélni a haladókkal.

Friss topikok

Elkezdődött.

kbellfan 2011.11.29. 12:55

Hello,

A blog indítáas egy spontán kb. 5 perce megszületett ötlet. Nemrég 1-2 hónapja kezdtem el a kettlebell edzést és imádom. Érzem ahogy erősödöm és nő az állóképességem. De nem ez az OK az írásnak. Van rajtam egy 10 klió + és úgy gondolom ha dokumentálom pl. fotókkal a változást akkor az egyrészt nekem ad extra löketet és mást is inspirálhat.

Kicsit rólam: 33 éves vagyok 197cm magas és kb 110 kiló. Nem vagyok kövér sőt sportosnak is mondhatnám az alkatom (4 evig kemenyen edzettem drogmentesen konditeremben pár éve) de van úszógumi, pocak amitől szivesen megszabadulnék. Van más is. A hátam és a derekam eléggé készen van, fájdogál. Tehát szükségem volt egy olyan sportra amivel tudom a hát és derék körüli izmokat erősíteni. A kettlebell pedig erről (is) szól a törzsizmok erősítésésről. Nem utolsósorban pedig állóképességet is növeli amivel hadilábon álok irodakukacként.

Olyan szerencsés vagyok, hogy van egy profi edző is aki engem és más barátokat baráti áron edz így nem könyvből és videókbol próbálom ellesni a trükköket. Najó onnan is de a helyes technika elsajátításához nélkülözhetetlen egy profi. Enélkül elkezdeni veszélyes is lehet , hiszen ha nem jó a technikád sérülést is okozhatsz magadnak. Ezekről később. Sok jó anyag is elérhető neten ezeket persze megosztom majd.

Kicsit körbenéztem  a magyar blogtérben és nem nagyon  találtam hasonló témakörben blogot, sajna a kettlebell.blog.hu foglalt de üres :(.

Így lett a név RKBC vagyis Russian Kettlebell Challenge. Ebben az esetben a "challenge" a saját magammal való küzdelmet jelenti. Küzdelem a diétával, a lustasággal és a többi.

Folyt. köv. :)

 

 

Címkék: edzés kettlebell

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rkbc.blog.hu/api/trackback/id/tr583421873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása